FILOMATA - Akademia Rozwoju

  • slidebg1
    FILOMATA -szkoła możliwości
    - czas na zmiany
  • slidebg1
    FILOMATA -szkoła możliwości
    - czas na zmiany
FilomataSzkoleniaNVC W BIZNESIE

5 Listopada 2019, 8:23

DOBRE RELACJE I EFEKTYWNOŚĆ W ZESPOLE

We współpracy z NVCLab zapraszamy na śląską edycję
kursu NVC W BIZNESIE

W związku z obecną sytuacją, zmieniamy formułę kursu NVC W BIZNESIE i proponujemy jego nową organizację, z przeniesieniem części do strefy on-line. Tym samym zapraszamy jeszcze wszystkie osoby, które chciałyby do kursu dołączyć.

Bardzo zależy nam, aby kurs się odbył. Mierzymy się obecnie w kraju i na świecie z wyjątkową i nieznaną naszej generacji sytuacją, a jej skala i długość na ten moment są trudne do oszacowania Wierzymy, że w takich czasach empatia dla siebie jako zasób, by radzić sobie ze swoimi emocjami, lepiej siebie rozumieć, umieć mówić o swoich granicach a także by zobaczyć innych (z ich uczuciami i potrzebami), umiejętność dialogu w silnych emocjach, wypracowywania rozwiązań wygrany-wygrany i inne - jest szczególnie firmom, organizacjom i społeczeństwu pomocna. Właśnie teraz.

Nowe terminy – nowa organizacja

14-15 kwietnia 2020 - online
2-3 czerwca 2020 - online
15-16 września 2020- stacjonarnie
13-14 października 2020 - stacjonarnie

Jak będzie wyglądać część on-line?

W pracy online, poprzez platformę ZOOM mamy do dyspozycji te same narzędzia co na sali szkoleniowej, czyli:

  • możemy przekazywać informacje (zdjęcia, prezentacje itp);
  • możemy notować na tablicy widocznej dla wszystkich wnioski z ćwiczeń czy inne informacje;
  • możemy się wszyscy widzieć i słyszeć;
  • możemy pracować w dowolnych podgrupach 2-3-4 osobowych, w zależności od ćwiczenia, co więcej trener może podejść do takiej podgrupy (do jej wirtualnego pokoju) i udzielać na bieżąco wsparcia i dawać feedback.

Platforma jest prosta w obsłudze, a gdyby tak dla kogoś nie było, oferujemy wsparcie - wchodzisz na szkolenie, klikasz tylko jeden link a resztę poprzez „kilka klików” robi już trener.

I Moduł –14-15 kwietnia (wtorek-środa),  on-line, w godzinach 9.30-15.30

W trakcie pracy on-line oczywiście przewidziane będą przerwy „kawowe” i jedna obiadowa.

II Moduł – 2-3 czerwca (wtorek-środa) z ogromnym prawdopodobieństwem także on-line, w godzinach 9.30-15.30

III Moduł – 15-16 września (wtorek-środa), stacjonarnie, w godz. 10.00 – 17.00

IV Moduł – 13-14 października (wtorek-środa), stacjonarnie, w godz. 10.00 – 17.00

Dodatkowo włączamy 4 teleklasy

czyli: po I i II module spotkanie on-line oraz dwa dodatkowe spotkania on-line w czasie wakacji, przed modułami jesiennymi. W praktyce, w każdym miesiącu będzie dodatkowe spotkanie, poprowadzone przez platformę ZOOM – w maju, czerwcu, lipcu i sierpniu.

Chcemy, aby teleklasy odbywały się w godzinach porannych, od 9.30.

Te dodatkowe spotkania będą służyły integrowaniu narzędzi i umiejętności, wymianie doświadczeń, budowaniu kontaktu między uczestnikami. Jeszcze nie są ustalone konkretne daty tych spotkań, weźmiemy tu pod uwagę możliwości czasowe wszystkich uczestników.

Dodatkowo, po każdym spotkaniu on-line, udostępnimy uczestnikom link z nagraniem spotkania, który będzie aktywny przez 3 tygodnie, aby każdy mógł wrócić do podanych treści. Nie będą nagrywane ćwiczenia w dwójkach lub mniejszych grupach.

Materiały

Każdy uczestnik otrzyma od nas przesyłkę pocztową na wskazany adres ze specjalnie wydrukowanym na potrzeby kursu skryptem oraz z książką Joanny Berendt i Agnieszki Kozak „Dogadać  się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji”.

Jeśli trenerzy uznają, że chcą po zajęciach podesłać dodatkowe materiały, uczestnicy otrzymają je drogą elektroniczną.

Serdecznie, ciepło pozdrawiamy, mając nadzieję na zobaczenie się wkrótce, w nieco lepszych czasach.

 

Pracuj i działaj z lekkością

Zaproś do swojego zespołu więcej współpracy i efektywności w dobrej atmosferze.

Dbając o swój rozwój, skorzystaj z narzędzi NVC, by budować długotrwałe relacje biznesowe.

W czasie warsztatu NVC w relacjach zawodowych zobaczysz, jak budować relacje, współpracę, zaufanie i dzięki temu efektywnie zarządzać i budować zespoły.

Zobacz, co zyskasz:

  • będziesz wiedzieć jak odnaleźć prawdziwe potrzeby swoich klientów/pracowników i zbudować relacje, na których zyskają obie strony
  • poznasz sposoby, jak skutecznie radzić sobie z "trudnymi" relacjami i „kłopotliwymi” klientami
  • nauczysz się dbać o siebie, wyznaczać swoje granice, jednocześnie szanując potrzeby drugiej strony

  • dowiesz się, jak dawać wspierającą i skuteczną informację zwrotną w codziennej pracy

  • sprawdzisz jak mówić i przyjmować odmowę i znajdować rozwiązania wygrany-wygrany

  • wzbogacisz swoje kompetencje zawodowe i zyskasz zupełnie nową perspektywę, jaką daje Porozumienie bez Przemocy (NVC)

  • po spełnieniu warunków otrzymasz również certyfikat zaświadczający odbycie kursu NVC.
     

Jeśli zależy Ci na nabyciu tych umiejętności, ten kurs jest dla Ciebie!

W czasie treningu:

  • poznasz założenia procesu NVC Marshalla B. Rosenberga

  • zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty oraz tworzyć rozwiązania wygrany-wygrany

  • przyjrzysz się sytuacjom z Twojej pracy i dzięki temu zyskasz żywe, konkretne narzędzie do pracy na co dzień

  • nabędziesz dużo wiedzy, doświadczenia i wsparcia w procesie

  • przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy

  • poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem, frustracją oraz brakiem motywacji

  • zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych, by zwiększyć wzajemne zrozumienie w swoim zespole

  • nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy

Chcesz dowiedzieć się, jak słuchać, aby rozumieć? Jak mówić, by być zrozumianym?

Marshall Rosenberg pytany o to, dlaczego ma tak dużą skuteczność w budowaniu relacji i mediacjach odpowiadał:

NIE SŁUCHAM TEGO, CO LUDZIE MÓWIĄ, SŁUCHAM, JAKIE ZA ICH SŁOWAMI STOJĄ POTRZEBY!

To jest klucz do nawiązania relacji i do rozwiązania każdego wyzwania. Marshall dodawał, że KAŻDY KONFLIKT MOŻNA ROZWIĄZAĆ W CIĄGU 20 MINUT.

Tylko najpierw trzeba znaleźć potrzeby, jakie mają obie strony.

Jak znaleźć te potrzeby? Wystarczy zmienić nawykowy sposób myślenia i mówienia. Metody, które poznasz na tym kursie (empatia, 4 kroki i inne) pozwolą Ci skontaktować się z potrzebami swoimi i innych ludzi. Dzięki temu sprawdzisz, jak znajdować rozwiązania, które odpowiadają wszystkim, typu wygrana-wygrana.

Nadal zastanawiasz się, czy ten kurs jest dla Ciebie?

Dla kogo jest ten kurs:

  • dla osób, które pracują w bliskim kontakcie ze swoimi Klientami (psychologów, coachów, trenerów)
  • dla osób, które prowadzą zespoły, zarządzają ludźmi
  • dla osób, które chcą w swoim zawodowym życiu i zawodowych relacjach korzystać ze wsparcia, jakie daje NVC
  • dla osób, które chcą się rozwijać i nadać rozpęd swojej karierze, zdobywając ogromny obszar kompetencji, jaki daje NVC

Z nauką NVC jest jak z nauką nowego języka – trzeba go używać, aby zyskać biegłość. Ten kurs został pomyślany w taki sposób, by oprócz poznania metody, uczestnicy mogli również ćwiczyć, doświadczać i praktykować na sytuacjach zawodowych z życia wziętych. Dzięki takiej formule każdy ma szanse osiągnąć najlepsze dla siebie rezultaty i przetransformować swoje relacje.

Przyjdź i przekonaj się, jak to działa w praktyce!

Kurs prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i NVC: Joanna Berendt, Magdalena Sendor, Bartosz Berendt.

Program szkolenia

O trenerach

Szczegóły organizacyjne

Opinie o szkoleniu

Dołącz do grona profesjonalistów, którzy w swojej pracy czerpią z empatii i głębi NVC

Nadaj tempa swojej karierze

Zapisz się już teraz, aby mieć pewność, że weźmiesz udział w tym wyjątkowym kursie!

Formularz zgłoszeniowy